Povrat i jamstvo

Povrat

Povrat

Slijedite postupak u nastavku kako biste vratili svoj proizvod:
Ostavite poruku našoj korisničkoj službi (što više informacija predate, brže možemo obraditi vaš povrat).

VAŽNO : Odustajanje od ugovora potrošač prijavljuje na e-mail adresu prodavatelja : [email protected] u poruci naznačuje broj narudžbe i naziv proizvoda kojeg vraćate.

Potrošač čeka odgovor prodavatelja u kojem će dobiti upute za povrat, koje se mogu razlikovati od proizvoda do proizvoda.

Potrošač (navedeno se odnosi isključivo na fizičke osobe koje nabavljaju artikle u svrhe izvan svoje gospodarske djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od dana preuzimanja artikala obavijestiti prodavatelja da odustaje od ugovora bez navođenja razloga. Rok se počinje računati jedan dan od datuma preuzimanja artikala.

Trošak koji potrošača tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak transporta do “GLS lokacije”  ( “GLS lokacije” vidljive su na poveznici: https://gls-group.com/HR/hr/trazi-lokaciju ), osim u slučajevima kad prodavatelj donese odluku da će o svom trošku prikupiti paket na adresi kupca.

Proizvod koji ste naručili možete vratiti u roku od 14 dana. Ako je moguće, koristite originalno pakiranje. Rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe. Također nam pošaljite e-poruku u kojoj navodite da želite otkazati ugovor i stoga nam robu poslati natrag. U ovu e-poruku uključite i svoje podatke za kontakt i broj narudžbe. Vratit ćemo vam puni iznos kupnje nakon što primimo vašu e-poštu i vraćeni proizvod.

U svim ostalim slučajevima kupac snosi sve troškove povrata, npr.:
Pogrešno naručen artikl
Neželjen predmet
Našao sam bolju cijenu
Neovlaštena kupnja

Povrat novca, nakon opoziva ili otkazivanja, je najkasnije u roku od 14 dana. Uvjet je da prodavatelj mora dobiti pisanu potvrdu da je proizvod vraćen.

Razdoblje razmatranja za naše proizvode je 14 dana . Ovaj period završava 14 dana nakon što primite artikl.
Kontaktirajte nas putem [email protected] ako je proizvod oštećen ili nepotpun.

Da biste dobili puni povrat, važno je da vratite svoj proizvod u izvornom stanju. To znači da proizvod možete pogledati, ali ga ne možete koristiti (na primjer, nije moguće kuhati na tavi, a zatim ga vratiti uz puni povrat novca).
Povrat je besplatan ako koristite našu proceduru povrata. Jedini trošak koji potrošača tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak transporta do “GLS lokacije”  ( “GLS lokacije” vidljive su na poveznici: https://gls-group.com/HR/hr/trazi-lokaciju ), osim u slučajevima kad prodavatelj donese odluku da će o svom trošku prikupiti paket na adresi kupca. Ako odlučite vratiti proizvod putem neke druge dostavne službe i o vašoj inicijativi, o istom ste nas duži informirati, ti troškovi u cijelosti padaju na Vaš račun.

Jamstvo

Standardno pravno jamstvo primjenjuje se na sve proizvode koje prodaje Megato, osim onih koji imaju jednokratnu ili kratkotrajnu svrhu korištenja (tipa papirne jednokratne čaše). Imate pravo na pouzdan proizvod koji zadovoljava opis. Proizvod je neispravan ako je nepotpun, oštećen ili pokvaren, ili ako ne funkcionira ispravno ili se ne može koristiti kako je prodavač opisao (Megato).

Vi kao kupac ste dužni to ispitati, što znači da se od vas očekuje da pitate prodavatelja je li proizvod prikladan za njegovu namjenu. Ako dobijete neispravan proizvod, imate pravo na besplatan popravak ili novi proizvod.

Ne možete uvijek birati između besplatnog popravka ili novog proizvoda, jer Megato zadržava pravo ponuditi popravak. Ako se problem s jamstvom pojavi u razumnom roku, pod uvjetom da je proizvod korišten za namjeravanu svrhu, Megato će riješiti problem umjesto vas.

Napominjemo da šteta uzrokovana vremenskim uvjetima nije pokrivena jamstvom. Stoga nema govora o oštećenju ili nefunkcionalnom proizvodu. Obratite se svom osiguravajućem društvu kako biste riješili ove vrste problema.

Ako je problem pokriven standardnim pravnim jamstvom, obratite se našoj službi za korisnike kako biste podnijeli zahtjev za jamstvo. Megato će riješiti vaš problem pružajući vam najprikladnije rješenje, bilo davanjem zamjenskih dijelova, ponudom djelomičnog povrata novca ili ponudom potpuno novog proizvoda.

Ako vam ovo rješenje ne odgovara, ODR platforma vam može dodatno pomoći.

Opcije jamstva
Megato može ponuditi sljedeća rješenja tijekom jamstvenog roka:

U roku od 14 dana od dana isporuke

Zamjena dijelova
Djelomični povrat
Puni povrat
Potpuna zamjena

U roku od 2 godine od dana isporuke

Zamjena dijelova
Djelomični povrat

Megato zadržava pravo ponuditi jedno od gore navedenih rješenja.
Gdje je to moguće u dogovoru s kupcem.
Nije uvijek moguće ponuditi sva dostupna rješenja.

Otvori chat
1
Scan the code
Megato | WhatsApp
Pozdrav 👋

Možemo li Vam pomoći ?