Plaćanje i dostava

Plaćanje

  • Premium Visa
  • Visa
  • Maestro
  • MasterCard
  • American Express
  • Diners Club
  • Discover
  • JCB
  • Bancontact
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • PayCek – kriptovalute
  • Plaćanje pouzećem*
  • Plaćanje po ponudi – mBanking, eBanking, poslovnicama Fine, Pošte, Banaka itd. (Ponuda koju dobijete na e-mail, vrijedi 3 radna dana)
*Za uslugu plaćanja dostavljaču gotovinom “Plaćanje pouzećem”, obračunavaju se troškovi obrade koji iznose 15% vrijednosti robe i uplaćuju se unaprijed. Neki od partnera ne mogu isporučiti na ovaj način, prvenstveno zbog veličine i/ili cijene. Za konkretan proizvod/e molimo kontaktirajte nas na e-mail: podrska@megato.hr te navedite potrebnu količinu i SKU broj, podrška će obaviti provjeru te Vas informirati o mogućnostima, proceduri i vremenu isporuke.

Ako je vaša kartica potvrđena, iznos će biti odmah naplaćen. Primit ćete potvrdu vaše narudžbe putem e-pošte.
Ako vaša platna kartica nije verificirana, iznos neće biti terećen. Imajte na umu da čak i ako plaćanje nije potvrđeno, može se činiti da smo prikupili iznos jer neki izdavatelji kartica rezerviraju iznos novca na kratko vrijeme.
Nećemo poslati vašu narudžbu dok ne primimo i ne obradimo vašu uplatu.

Žao nam je što je vaše plaćanje odbijeno.
Odbijeno plaćanje može biti uzrokovano jednim od sljedećih razloga:
Ime i adresa vlasnika kartice ne odgovaraju podacima o naplati.
Kartica nije verificirana za međunarodna plaćanja (naša tvrtka se nalazi i transakcije se obavljaju u Hrvatskoj).
Kartica je dosegla ograničenje online plaćanja, dio banaka ima limit od 2000.00 EUR dnevno, ako je vaš račun veći od tog iznosa kontaktirajte banku da vam podignu limit dok ne prođe transakcija.
Stranica transakcije je istekla.
Napustili ste stranicu prije dovršetka postupka narudžbe.

Račun za kupljenu robu dolazi fiskaliziran (ako je provedivo) na e-mail adresu. Javnom sektoru i poduzetnicima automatski izdajemo R1 račun, a na zahtjev izdajemo i eRačun. Ako imate bilo kakvih pitanja o tome ili trebate duplikat, obratite se korisničkoj službi (info@megato.hr)

Dostava

Sve narudžbe isporučuju se besplatno u cijeloj Hrvatskoj u 3 – 7 radnih dana o dana vidljive uplate, osim u mjesta u koje GLS ne dostavlja iz tehničkih razloga, popis takvih mjesta potražite na ovoj poveznici. Činimo sve kako bi proizvod bio isporučen na vrijeme. Međutim zbog određenih okolnosti, možemo očekivati odstupanja od zadanog roka.

Ne, nažalost , ne nudimo zakazane isporuke.

Ne, nažalost, ne dostavljamo u poštanske pretince.
Dostavljamo na fiksnu kućnu i poslovnu adresu. Naša korisnička služba će vas kontaktirati kako biste zatražili novu adresu za dostavu. Ako adresa nije navedena, narudžba će biti poništena.
Adresu za dostavu možete promijeniti tijekom naplate ili se možete prijaviti na svoj račun i promijeniti podatke za dostavu prije narudžbe.

Možete promijeniti adresu za dostavu na svom računu pod Podaci o računu. Nakon što ste izvršili narudžbu, više nije moguće promijeniti vašu adresu.

Koristimo više prijevoznika za naše pošiljke i oni se biraju ovisno o količini i vrsti proizvoda koje ste kupili i gdje se narudžba šalje. Obično je to GLS.

Osim vlastite privatne robne marke, surađujemo s brojnim partnerima. Ovo je kako bi naš asortiman bio što raznovrsniji. Kako bi narudžbe bila isporučene u najkraćem mogućem roku, dogovorili smo se s nizom partnera da će svoj dio narudžbe poslati izravno iz svog skladišta. To znači da se ponekad može navesti drugi pošiljatelj. Ne brinite, za Vas nema razlika niti dodatnog troška.

Dostavljamo svuda u Hrvatskoj, osim u mjesta u koje GLS ne dostavlja iz tehničkih razloga, popis takvih mjesta potražite na ovoj poveznici.

Nažalost, ne nudimo ekspresnu dostavu ili bilo koji drugi način brže dostave .

Otvori chat
1
Scan the code
Megato | WhatsApp
Pozdrav 👋

Možemo li Vam pomoći ?