Česta pitanja

Isporuka i dostava

Koliko će vremena proći dok ne primim svoju narudžbu?

Približni rok za dostavu nalazi se uz proizvod (u izborniku “Specifikacija”) i specifičan je od proizvoda do proizvoda.

Vrijeme dostave također ovisi o vrsti proizvoda koji ste naručili. Neki su proizvodi veći ili teži nego obično, što znači da im je potrebno malo duže za dostavu.

Primit ćete automatski generiranu e-poštu koja uključuje poveznicu za praćenje i podatke o dostavljaču čim artikl bude otpremljen.

Postoje i mjesta u koja iz tehničkih razloga ne dostavljamo, popis se nalazi na ovoj poveznici.

Postoji li brži način da dobijem svoju pošiljku?

Nažalost, ne nudimo ekspresno slanje ni bilo koji drugi način brže isporuke.

Dostavljate li na adrese poštanskog pretinca?

Ne, nažalost, ne dostavljamo u poštanske pretince.

Možemo vam dostaviti na vašu stalnu adresu stanovanja ili vaše radno mjesto. Naš tim CS Back Office javit će vam se kako bi zatražio novu adresu za dostavu. Ako nije navedena adresa, narudžba će biti otkazana. 

Možete promijeniti svoju adresu za dostavu tijekom plaćanja ili se možete prijaviti na svoj račun i promijeniti podatke za dostavu prije naručivanja.  

Primio/la sam poruku da je moja pošiljka dostavljena, ali nisam primio/la ništa?

Žao nam je što niste dobili svoju narudžbu. Moguće je da niste bili kod kuće kad vam je dostavljač pokušao isporučiti pošiljku. Možda su je ostavili kod susjeda ili u centru za pošiljke.

Putem poveznice za praćenje možete vidjeti kamo je vaša pošiljka dostavljena. Dostavljač obično ostavi i ceduljicu.

Molimo, obratite se našoj službi za korisnike ako vaša pošiljka još uvijek nedostaje, a niste primili nikakvu ceduljicu od dostavljača.

Zašto ste otkazali moju narudžbu?

U vrlo rijetkim slučajevima ne možemo isporučiti proizvod i trebamo otkazati narudžbu.

Najčešći razlozi su:

  • Predmet nema na skladištu
  • Naš prodavač nije mogao potvrditi vašu narudžbu
  • Podaci o adresi su nejasni ili netočni

Zašto moja narudžba stiže u različitim isporukama?

Željeli bismo vam poslati narudžbu što je prije moguće. Ponekad to može značiti da se narudžba šalje u više paketa, informaciju o broj paketa potražite uz proizvod. Ako je količina veća od 1, postoji mogućnost da je proizvod većih dimenzija, te će zbog toga doći u više paketa pa čak i više termina.

portalu za praćenje možete provjeriti status vaše narudžbe i više paketa. Portal za praćenje ažurira se u roku od 72 sata.

Može li netko drugi preuzeti moju pošiljku iz centra za pošiljke?

Ne, samo osoba čije je ime na pošiljci može je preuzeti.

Informacije o proizvodu

Koju vrstu jamstva imam?

Standardno zakonsko jamstvo od 2 godine odnosi se na sve proizvode koje prodaje MEGATO, osim onih koji su namijenjeni za kratkotrajnu ili jednokratnu uporabu. Imate pravo na pouzdan proizvod koji odgovara opisu. Proizvod je neispravan ako je nepotpun, oštećen ili razbijen, ili ako ne radi pravilno ili se ne može upotrebljavati onako kako opisuje prodavač.

Vi kao kupac imate obvezu istražiti, što znači da se očekuje da pitate prodavača je li proizvod prikladan za vašu predviđenu uporabu. Ako dobijete nepouzdan proizvod, imate pravo na besplatan popravak ili novi proizvod. Ne možete uvijek birati između besplatnog popravka ili novog proizvoda jer MEGATO zadržava pravo na ponudu popravka.

Ako se problem s jamstvom dogodi u razumnom vremenskom okviru, pod uvjetom da je proizvod upotrijebljen u predviđenu svrhu, MEGATO riješit će problem za vas. Imajte na umu da oštećenje uzrokovano vremenskim uvjetima nije pokriveno jamstvom.

Stoga nije u pitanju oštećen ili neispravan artikal. Obratite se svom osiguravajućem društvu kako biste riješili tu vrstu problema.

Molimo, obratite se našoj korisničkoj službi radi podnošenja jamstvenog zahtjeva; ako je problem pokriven standardnim zakonskim jamstvom, MEGATO riješiti vaš problem nudeći vam najprikladnije rješenje, bilo isporukom zamjenskih dijelova, djelomičnim povratom novca ili potpuno novim proizvodom.

Cijene su se promijenile; mogu li podnijeti zahtjev za povrat novca?

Budući da smo online poslovanje, naše se cijene mijenjaju kao rezultat tržišnih kretanja, zaliha i potražnje kupaca.

Zato nažalost, ne možemo to izbjeći i ne možemo vam ponuditi povrat novca kada se to dogodi.

Koje proizvode nudite?

Naš se asortiman neprestano proširuje. Možete pronaći razne proizvode u kategorijama kao što su dom i vrt, namještaj, sportska oprema, igračke i igre, alate i mnoge druge.

Otvori chat
1
Scan the code
Megato | WhatsApp
Pozdrav 👋

Možemo li Vam pomoći ?